czwartek, 13 października 2016

Podziękowania z okazji Dnia Nauczyciela

Witaj, jutro obchodzimy Dzień Edukacji Narodowej, z tej okazji przygotowałam dwie ( prawie identyczne ) kartki, dla cioć z przedszkola mojej córki. Kartki prezentują się następująco:







W swojej pracy użyłam stempla od Stemplove, kwiatki z home&you oraz WOC, papiery BeeScrap.


Korzystając z okazji, że na kartce umieściłam sentencję , postanowiłam zgłosić się do wyzwania na blogu filigranki-pl

http://filigranki-pl.blogspot.com/p/regulamin-wyzwan_3.html

Zgłaszam również pracę do pierwszego wyzwania w Sklepiku Gosi  3 kolory- ja użyłam bieli, szarości i różu

http://sklepikgosi.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-3-kolory.html

18 komentarzy:

  1. piękne na prawdę ;) bardzo mi się podobają

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się jak mogłam, ciocie dzisiaj z rana były zachwycone :)

      Usuń
  2. Kartki wyglądają naprawdę bardzo ładnie. Dopracowane do detalu. Gratulacje. DT Kasiekt - sklepikgosi.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatniej chwili zabrakło mi kwiatków, których chciałam użyć, więc improwizowałam na ostatnią chwilę, ale cieszę się, że efekt się podoba:)

      Usuń
  3. Piękne i wydają mi się bardzo pracochłonne! Podziwiam Cię za zdolności manualne i taką umiejętność estetycznego zestawienia wielu elementów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa, aż człowiekowi się cieplej na duszy robi :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne te Twoje karteczki i świetna sentencja. Dzięki za zabawę z Filigrankami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, że mogłam wziąć w niej udział :)

      Usuń
  5. Piękna karteczki :-) Aż żałuję, że nie pracuję w przedszkolu Twojej córeczki :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepiku Gosi :-) DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego, zawsze możesz kandydować na przedszkolankę :) To ja dziękuję, że mogłam wziąć udział w wyzwaniu.

      Usuń
  6. Piękne, wszystkie elementy idealnie do siebie pasują. :) Dodatkowo takie zrobione samodzielnie prezenty zawsze cieszą jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolenie z takiej kartki dodaje skrzydeł do działania :)

      Usuń
  7. Bardzo oryginalna praca :) szczególnie te różyczki nadają jej uroku
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i za to, że mogłam w wyzwaniu wziąć udział :)

      Usuń
  8. Ciekawe prace, bardzo delikatne.
    Dziękuję za udział w pierwszym wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię proste, delikatne klimaty, co zresztą widać :) Ja dziękuję za możliwość wzięcia udziału w wyzwaniu :)

      Usuń